TEMA: Impost de successions
| Impost de successions | 01/07/2009 - 14:02:53 | |
| Nom: Anna
Els catalans com sempre paguem més impostos que ningú i a sobre estem mal vistos per la resta de comunitats per voler ser diferents i la veritat el que no volem es pagar més que la resta.
Avui he vist que s'ha creat un pàgina per reivindicar aquest impost us animo a entrar-hi i entra tots intenta que aquest impost passi a millor vida.
www.nosuccessions.org
| |
| Re: Impost de successions | 01/07/2009 - 17:11:50 | |
| Nom: higi
home, aixo es normal que pagueu més diners els que més diners teniu. Els impostos han de ser pagats amb major quantitat pels que teniu més, no pels pobres. Sempre us queixeu d'impostos els més adinerats.
| |
| Re: Impost de successions | 02/07/2009 - 08:23:04 | |
| Nom: Josep X
Els més adinerats no tenen problemes per pagar l'impost de successions. No els agradarà, com a ningú li agrada pagar, però com a mínim no s'hauran d'hipotecar per pagar l'impost. I el mort pot ser "adinerat", o tenir béns (que no calers), que si el que hereva no els té, ja està fotut. Aquest impost emprenya més als menys adinerats, ja veus.
A més, l'Impost de successions és com una doble imposició, i si a moltes comunitats autònomes han rebaixat la quota a nivells mínims, deu ser que aqui tenim un govern que d'administrar no en deu saber gaire. Això, o bé Espanaya ens roba, excusa que als polítics catalans els vé de conya per dissimular la seva ineficiència.
salut
| |
| Re: Impost de successions | 02/07/2009 - 10:19:29 | |
| Nom: Nopas
Higi, no t'enteres. L'impost de successions no el paguen els pobres (si res no hi ha, res no pagues) però tampoc els rics que ja tenen sistemes per no pagar-lo (per exemple, societats patrimonials, exemcions per empresa familiar, etc.). Qui el paga són les anomenades classes mitjanes, que reben un parell de pisos i se n'han de vendre un per pagar l'impost... I entretant, els valencians, madrilenys, navarresos, bascos, etc. etc. no paguen ni un euro per successions. Només es paga a catalunya i a Extremadura, per si no ho sabies. Som tontos, Higi, i encara en fem bandera en nom d'un fals progressisme papanates.
| |
| Re: Impost de successions | 02/07/2009 - 21:46:02 | |
| Nom: Xicot
De tan en tan, hem de fer auto-critica com a poble que som. Poble Català, el meu i el que mes estimo.
Però tots acceptem que els politics vagin amb cotxes de 220.000€, que un alcaldutxo cobri 6000€/mes, que un president de la Generalitat cobri mes que el del govern espanyol. I mil vegenades mes de la podrida classe politica catalana. Son la nostra vergonya com a poble. Tan sols amb els diners que els nostres "politics" es reventen amb corrupteles podriem eliminar l'impost de succecions o be utilitzar aquests diners per fins socials i no pas per mantenir els paràsits irresponsables que ens "governen" a Catalunya.
Jo em pregunto, la familia Maragall pagarà quan se'ls mori el multimillonari vell? O s'escapen? Recordeu que el Pujol i el Maragall encara cobren sous de president. Qui cobra sous de feines passades?
De moment encara hi ha molta gent que vota grups politics, poden votar en blanc.
Politics, si no serviu, almenys no destorveu!!!! No us heu plentejat mai emigrar? P.ex, CIUs cap a EUA i ICV cap a Korea del Nord, els altres tambe podeu anar defilant. Demeneu feina de politic a aquells paisos i deixeu d'explotar el ciutada Català
| |
| Re: Impost de successions | 06/07/2009 - 07:10:08 | |
| Nom: lina
i si en lloc d'esperar a la mort es fa una donació en vida també està grabat pel impost de successions?
| |
| Re: Impost de successions | 06/07/2009 - 10:15:05 | |
| Nom: Oitant
Oitant, Lina. Si fas però una donació d'un bé inmoble al cònjugue o bé a un fill, ara la generalitat t'ho "rebaixa" a només un 7% (força més baix que abans), cosa que s'han vist obligats a fer perquè ningú ja no feia cap donació. Ara que si la donació de l'inmoble no és al cònjugue o als fills, o bé és una donació d'altres coses (diners, accions, joies, etc.) llavors la clatellada és molt més grossa.
| |
| Re: Impost de successions | 06/07/2009 - 16:23:32 | |
| Nom: Josep X
Si, les donacions també estan gravades per l'Impost sobre Successions i Donacions.
Salut
| |
| Re: Impost de successions | 07/07/2009 - 10:37:38 | |
| Nom: Un
Si Xicot si molt brillant això , que marxin tots i t´hi poses tú oi? sortint del birranostrum ....
| |
| Re: Impost de successions | 07/07/2009 - 20:53:46 | |
| Nom: Xicot
Per UN!!! Primer m'hauria de presentar, llovors hauria de guanyar unes eleccions, et sona allò de la democràcia. La paraula la tenen els ciutadans, a mi no m'ha votat mai ningu. Ah i para de fer comentaris simplons i estupids.
Per altre banda no em veig capacitat de fer-me politic, tot i que segur que ho faria millor que la majoria dels politics actuals, perquè per principis no podria cobrar mai mes 30% del sou mitja dels meus administrats, ni mai aniria amb cotxes de luxe quan el 20% dels meus administrats estan en risc de caure en pobresa, mai podria tenir un assessor d'imatge quan a els ciutadans han de fer una col·lecta per comprar un mamograf per l'hospital de Vic. És questió d'escrupols.
Però per dirigir a una població, pais, em falta experiència, coneixement del meu pais i esforç. Per tan crec que hi ha gent molt millor que jo a Vic, Osona o Catalunya.
Això no treu que els politics no assumeixin les seves responsavilitats, et recordo que no ens surten pas gratuits. No se de que trevalles, però fins i tot a autònoms que cobren 1000€/mes, han d'assumir resposabilitats a pagar amb el seu propi sou i capital en cas d'una decició o trevall erroni segons lleis escrites per uns politics que MAI assumeixen responsabilitats pels seus continuats errors.
P.ex:
-sou minim d'un trevallador vigatà 600€/mes
-sou mig d'un vigatà uns 1200€/mes, aprox
-sou alcalde, 6.000€+dietes+assessor d'imatge,
L'ALCALDE COBRA MÉS DE 10 VEGADES MES QUE EL VIGATA TREVALLADOR AMB SOU MINIM.
En una població de 35.000 persones hi veig una diferència molt béstia. Tot i que és la tònica general, i a Vic per desgràcia es com tota la resta de llocs. Jo d'això en dic tirania!
Perquè a ells no se'ls pot exigir, segons tu?
| |
|
|