Fòrum

TEMA: Dia de l'orgull gay

Dia de l'orgull gay28/06/2009 - 01:32:48
Nom: un

hola, avui (demà) és el dia de l'orgull gay i serem molts els gays i lesbianes que anirem a Barcelona a la celebració que s'hi organitza. A veure quin dia fem que la nostra ciutat de Vic ens accepti de veritat i podem fer la festa de l'orgull gay a Vic sense cap tipus de problema ni repressió.

us deixo el link per si us animeu a venir a la celebració

http://www.pridebarcelona.org/ca/?page_id=228

Respondre  

Re: Dia de l'orgull gay28/06/2009 - 18:13:52
Nom: alexia

jo he anat al matí a la manifestacíó que hem fet a barcelona i ha estat fantastica. Hi hi havia moltas lesbianas i molts gais de la comarca. L'any pròxim la podriam planejar fer a Vic. Petons a tots.

Respondre  

Re: Dia de l'orgull gay28/06/2009 - 20:57:36
Nom: monlix

Ben fet, un. I benvingut a la nostra comunitat. No et feia gai, però mai és tard per sortir de l'armari. Jo, com tothom sap, ja fa molt temps que ho vaig fer. I n'estic ben orgullós d'haver-ho fet.

Ah, i espero que a Vic, us acceptin. I no us hagueu d'amagar. A la meva ciutat, Turelló, ja fa molts any que no ens hem d'amagar. I cel-lebrem la nostra festa de l'orgull gai, particular. I ens disfressem de senyuretes. I ensenyem les tangues, i les cames peludes.

Respondre  

Re: Dia de l'orgull gay29/06/2009 - 06:46:44
Nom: betona

io soc hetero pero ahir vaig anar a la pride de barna i va estar molt be. Felicitats a tots pel dia de l'orgull!

Respondre  

Re: Dia de l'orgull gay29/06/2009 - 14:42:40
Nom: Predicador cabró

Bona tarda!!

Trobo bastant patetic aixó del dia de l'orgull gai. Sou tant simples que teniu que tenir un dia per energolliur-vos de vosaltres mateixos????

Jo soc hetero, i no tinc cap dia per felicitar-me a mi mateix!!!

Que en sou de vanidosos....

Respondre  

Re: Dia de l'orgull gay29/06/2009 - 15:35:59
Nom: alexia

la societat nomes avançara qua se celebri el dia de l'orgull a la normalitat i l'homofobia s'hagi ecstingit.

Respondre  

Re: Dia de l'orgull gay29/06/2009 - 15:43:56
Nom: NIKA

molt be predicador! per fi algu que parla clar! som molts els que estem fins al gorro de tants llibertinatges i vicis. confonem la llibertat amb llibertinatge una mica d'ordre perfavor!

Respondre  

Re: Dia de l'orgull gay29/06/2009 - 16:10:00
Nom: Elisabeth

Predicador Cabró:
Molt vehements les teves paraules.....,
però totalment d’acord amb tu.
I no només jo, si no la majoria de homosexuals i Lesbianes amb un mínim de dignitat i sentit comú..., estan d'acord amb tu.
Qui té clars els seus valors i principis, sigui: gai, bisexual, heterosexual o cabró...,
No necessita de cap col•lectiu per fer apologia de la seva sexualitat o condició.
Avui dia en la nostra societat hi ha llibertat suficient per estimar a qui vulguis i gaudir del teu cos com vulguis.
El tabú sexual i la discriminació no és competència de cap col•lectiu. Tothom en un moment determinat es pot sentir acceptat o discriminat, tot dependrà de la distorsionada ment que el jutgi.
L’exhibicionisme i el rebombori no dignifica ni aquest col•lectiu ni a cap.
Ara, si lo que us mou és l'Orgull.., doncs, endavant!.

Respondre  

Re: Dia de l'orgull gay29/06/2009 - 18:12:23
Nom: megapatètic...

A mi, el que em sembla megapatètic. I cutre de veritat, és que algú es dediqui a escriure un missatge (i tan absurd com aquest, dit sigui de pas), un DISSABTE d'estiu, a dos quarts de dúes de la matinada. Aixó diu molt de la qualitat de la vida d'aquest individu. I de les seves relacions amb la resta de la societat. Segur que tots nosaltres estàvem fent quelcom molt millor. Oi?.

Entenc que no s'atrevís a firmar amb el seu nick. I hagués de robar el de algú altre. Com fa sempre. Bona tarda!

Respondre  

Re: Dia de l'orgull gay29/06/2009 - 20:46:33
Nom: Lyco

D,acord amb tot, però amb mí no hi compteu. Gràcies!

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: