TEMA: El cofundador de Greenpeace: l'energia nuclear es el futur.
| Re: El cofundador de Greenpeace: l'energia nuclear es el futur. | 27/06/2009 - 14:01:37 | |
| Nom: xato
El problema de les renovables es que depens del temps i amb la nuclear no sempre esta produint.
Per això no es pot descartar la nuclear.
| |
| Re: El cofundador de Greenpeace: l'energia nuclear es el futur. | 27/06/2009 - 22:31:40 | |
| Nom: Pere Vinyeta i Obiols
No sóc un expert en la matèria però veig contradiccions en el que diu el senyor Patrick Moore.
Diu que l'energia fòssil contamina mentre que la nuclear no. Però afegeix que produeix residus radioactius.
Diu que els residus radioactius "no son perillosos si s'emmagatzemen en forma segura" però que "si es corrompen [els contenidors] poden ser perillosos" i per aquesta causa "s'han de construir be".
Aquesta argumentació, al meu parer, no s'aguanta per enlloc. Si m'hagués dit la manera d'eliminar aquests residus em podria creure l'enunciat. Però si aquest és el defensor de l'energia atòmica, em reafirma encara més en les meves prevencions.
Afegitó:
Ara vaig a ser agosarat... no es podrien posar el residus dins de naus espacials i enviar-ho en direcció al sol?
| |
| Re: El cofundador de Greenpeace: l'energia nuclear es el futur. | 30/06/2009 - 15:42:12 | |
| Nom: Xicot
Espanya, es i serà un pais nuclear!!!!! això que quedi clar. El que passa, es que els governants d'aquests pais escolten massa els grups de pressió cridaners mal auto-anomenats "ecologistes".
Si es tanquen centrals nuclears a Espanya per fer contents a 4 cridaners 100% incults en el tema, s'obre una central nuclear el doble de gran a França, ens venen l'energia el doble de cara a traves d'una MAT, i que no ens posem tontos que ens abaixen l'interruptor.
Cap pais desembolupat, de moment es NO NUCLEAR, el que pot ser és un pais dependent energèticament d'altres paisos.
Per altre banda aquests de Greenpeace, jo no se qui son, ni que fan, ja que en el seu hitorial no hi veig projectes de desemvolupament d'energies 100% netes. Ni veig doctors en Fisica. El que m'estranya es d'on collons treuen els diners per comprar baixells. Per tant no opino sobre Greenpeace.
L'energia nuclear té risc, tot i ser petit no es 0, i si mai passa algo, sera molt bestia. Però dubto molt que cap dels ciutadans estigui disposat a reduïr el consum elèctric en un 90%, fins i tot els mal auto-anomenats "ecologistes". Per altre banda, hem de recordar que d'urani també es un mineral finit, o sigui que la nuclear es un recurs finit.
Això ens pot donar temps a desemvolupar mes les energies renovables i l'eficiència energètica, a part de l'esperança de que els nostres cientifics "ecologistes de debò" perfeccionin la tecnologia de la fisió.
Mentrestant el màxim de parcs eòlics, encara que els "ecologistes hi estiguin en contra", plaques fotovoltaiques, etc... Però no passarem del 35% de la genaració necessaria total, la resta desgraciadament nomes ens queda la nuclear, feta a Espanya per anar bé. Retirar totes les subencions a grups de pressió politica auto-anomenats "ecologistes" i donar-les als millors cientifics i tècnics Espanyols perquè desemvolupin noves fonts energètiques.
Per favor, tenim grans fisics, grans enginyers, promotors de parcs eòlics, grans tècnics amb ganes de fer coses a Catalunya. Llegir un tio que crida i es lliga amb cadenes per sortir als telediarios, em penso que t'equivoques de font informativa. Escolliu una mica qui mereix el vostre temps.
| |
|
|