TEMA: Radars C-17
| Radars C-17 | 19/06/2009 - 17:15:19 | |
| Nom: Ramon
Sembla que els Mossos, un cop acabades les obres de la C-17, tornen a conquerir llocs on posar els radars mòvils. Es tornen a posar darrera les plataformes sonores del Figaró, es posen a sota dels ponts amb uns radars nous (que no són més grans que una capsa de sabates)ben tapadets amb les herbes de les cunetes, i no es veu el cotxe enlloc, es posen en llocs que en teoria no són perillosos (rectes com la que hi ha abans d'arribar a Centelles ficats a sota d'un pont ben amagadets del sol). Sempre són llocs on pots adelantar tranquil·lament perquè són els unics punts on la C-17 té rectes... Em pregunto on eren aquests àngels de la guarda quan hi havia aquelles cues quilomètriques??? Potser al ranxo ben fresquets??? O potser, al veure que no farien diners perquè tots estavem parats ja no sortien, o potser tenien por que la gent els digués alguna veritat... Això només té un nom FAM RECAPTATÔRIA
| |
| Re: Radars C-17 | 19/06/2009 - 19:11:34 | |
| Nom: higi
fam recaptatoria, o ganas de que la gen no es mati no ???
el teu escrit amb fa pensar que alguna vegada tàn agafat corrent mes de el que toca ? potser m'equivoco, pero jo que soc conductora habitual, mai m'ha donat per pensar que els radars estan per toca els nassos, total si no arribo a una hora o fare a un altre , la cuestio es arriba no ??
Aquesta gent que tant os queixeu dels radars amb feu gracia la veritat ,que te de dolent que a una carretera que no es pot anar a mes de 100, (que amb sembla que ni aixó )et fotim una multa pq vagis a 150 ?.o trobo collonut, la veritat ,
quina culpa te el cotxe que a la curva de a dalt o abaix segons vagis del leiro li surt un cotxe volant pq a agafat la curva a una velocitat que no tocaba (i aixó o he vits jo ),
No trobo gens malament els radars i en aquesta carretera que dius tu ,encara menys ,que van els boletaires ,esquiadors i algun que altra banyista massa pasats de voltes ,,,,,,Pert cert i per la teva informació hi han molts mes dels que tu et pensas i nomenas ,,,,,,
| |
| Re: Radars C-17 | 19/06/2009 - 20:49:18 | |
| Nom: Sinibald
Em fa gràcia això de la "fam recaptatòria".
La fam recaptatòria és l'impost de successions, l'IVA en la cultura i en la la llum i l'aigua, les malèvoles inspeccions d'hisenda als petits comerciants i pimes.
La fam recaptatòria en situacions que hom pot controlar i evitar, em sembla justa i necessària, perquè, al menys, em dóna la possibilitat de no tributar, si no vull.
| |
| Re: Radars C-17 | 19/06/2009 - 22:42:06 | |
| Nom: Xicot
Crec que tots teniu raó. Si posa a 100Km/h, s'ha d'anar a 100Km/h com a màxim, sino ja saps el que hi ha, tu esculls, això son penalitzacions, provablament desproporcionades en uns casos i toves en altres.
Un impost de succecion, pagar l'aigua a preu de vi quan es escarosa o impostos varis per mantenir als enxufats de turno, això es afany recaptatori.
Però es veritat que els mossos tenen poca utilitat, simplament la de penalitzar. On eren quan molts ciutadans estaven encallats en cues? No cobraven ells aquell dia? o als seus jefes se'ls hi en fotia que centenars de ciutadans arrivessin tard a la feina, ah i es important arrivar puntual, ja que sino et desconten diners del sou i no pots pagar l'aigua escarosa que surt per l'aixeta. Excepte, clar, si ets un politic inutil sense responavilitats, llavors si, si no arrives a una hora arrivaras a una altre, l'ho important es arrivar, total, que esperin, que el politic ric i poderós ets tu.
| |
| Re: Radars C-17 | 19/06/2009 - 23:09:29 | |
| Nom: Predicador
Cullons nanos!
El perill mortal a la carretera són aquests que circulen a 50 km/h pel carril de l'esquerra.
A mi em podeu deixar que sóc grandet i tinc criteri i no faré perillar la vostra integritat. Això si, en alguns trams aniré a 120 o 130 km/h i en d'altres a 90 o 100 km/h (com he fet sempre i no he matat ningu)
Respecte als calés enguany he pagat gairebé 7000€ d'IRPF i crec que ja n'hi ha prou
| |
| Re: Radars C-17 | 20/06/2009 - 01:37:15 | |
| Nom: Josep X
Fa por veure que realment alguns es creuen que els radars, la velocitat variable, el màxim de 80km/h per autopistes de 4carrils, etc., és només pel nostre bé. Així, països amb menys accidents de trànsit que nosaltres, i que tenen no pocs trams d'autopistes sense cap límit de velocitat, deuen ser als vostres ulls subdesenvolupats, no? Parlo, per exemple d'Alemanya, que ens porta anys d'avantantge. I fa por perquè tenir un govern paternalista i que només es preocupa de recaptar ho veuen amb bons ulls.
Si si, que si la Generalitat ens diu que a 100, a 100, a 80 a 80.... I els que ens queixem són uns egoistes malpensats irresponsables per anar a 120 km/h. Que els mossos possin radars amagats darrera plafons, on de pas hi hauran hagut d'accedir per una zona semiajardinada, no té cap finalitat recaptatòria. Que posin radars en zones on no trobes cap indicador de velocitat, tampoc té finalitats recaptatòries, etc.
Ens tracten com a nens petits, i es veu que prou bé que els funciona això!!!
| |
| Re: Radars C-17 | 20/06/2009 - 08:20:45 | |
| Nom: Quel
la veritat,penso jo,és que la C17 esta molt mal senyalitzada, ja que hi han trams que crec que es pot anar una miqueta més ràpid,i perdoneu, pero penso que molts radars estan per fer "calaix"
Crec que estalviariem una miqueta més si la policia camines una mica,el gas-oil el paguem entre tots.
| |
| Re: Radars C-17 | 20/06/2009 - 09:14:20 | |
| Nom: F4
no tens ni idea higi del què estàs dient. Els radars segons el ministeri del interior i a Catalunya segons l'ecologista frustrat d'ICV estan per "controlar" els punts negres de les carreteres catalanes i espanyoles. Per això mateix des de qualsevol pagina web d'internet relacionada amb el tema pots descarregar-te tots els radars fixes de l'estat. Però com mol bé diu l'amic que a obert el tema a la c-17 els radars estan amagats però que molt amagats i a més en rectes sense cap mena de perill, això a casa meva també se’n diu FAM RECAPTATORIA. I si aquesta colla de polítics de pacotilla en comtes de manar als mossos que s’amaguin i recaptin diners el que haurien de fer es destinar més inversió en arreglar les carreteres i eliminar els punts negres que segons el RACE són els causants de més del 60% d'accidents. ahh i aquí a l'estat un bon número d'accidents de trànsit son deguts a què la gent va mirant de no passar de 100 en comtes de mirar la carretera...realment penós.
p.d.1. higi, no cal que facis demagògia barata et pots estalviar de involucrar pel mig als boletaires, esquiadors i a altres col•lectius.
p.d.2. a veure si els d'osona.com publiqueu aquest missatges, prou censura sense sentit perquè com segui així aquest fòrum i aquesta pagina web només hi vindrà la alexia la betona i algun personatge a fer boikot. Gràcies.
| |
| Re: Radars C-17 | 20/06/2009 - 13:07:57 | |
| Nom: jo
No considereu més perillós un conductor de 78 anys que circula 10 quilòmetres en sentit contrari des de Sant Martí de Centelles fins a Tona que circular a 120Km/h pel teu sentit?
Ho sento. Crec que és més recaptatori que no pas res més. El fet d'amagar-se darrera de les tanques i multar-te perque vas a 109Kmh/h en un lloc on es té que anar a 80Km/h com és a Figaró, amb dos carrils, sense senyalització d'obres, etc i posats just a sota del senyal, per a mi és recaptatori.
Si et multen a 150Km/h és diferent. D'acord que el codi de circulació diu el que diu i no es pot variar depenent de la via, etc. etc. però, crec que valdria la pena centralitzar els esforços en combatre altres actituds encara més incíviques i més perilloses com saltar-se linies continues, stops, conducció fent zigazagues entre d'altres.
La velocitat mata. La inconciència també. Els radars només serveixen per recaptar. Quanta gent afluixa quan arriba a un pel sols fet que hi ha un radar sense saber ni a quina velocitat està permès circular per aquella via?
Referent als que dieu que no sobrepasseu els límits de velocitat. M'agradaria veure si també els compliu als nuclis de població. És molt complicat...
El que estigui lliure culpa que posi la primera multa.
Per cert, després de vint anys de carnet encara no m'han multat mai per excés de velocitat.
Salut
| |
| Re: Radars C-17 | 20/06/2009 - 16:30:04 | |
| Nom: Monlix
no ublideu que els autentics perills de la carretera son les motos, i sort que els mossos d'esquadra las multan per exces de velocitat sino no podriem ni surtir.
| |
|
|