TEMA: sobre las personas que llegeixen el forum
| sobre las personas que llegeixen el forum | 15/06/2009 - 06:12:19 | |
| Nom: nika
Sóc nova a vic i busco diferents activitats. Algu ens podria dir cuantas personas llegeixen aquest forum? són d'àmbit local, comarcal o de que. Heu fet alguna quedada o només en els forums dels pobles. Gracias i fins aviat
| |
| Re: sobre las personas que llegeixen el forum | 15/06/2009 - 10:43:52 | |
| Nom: Contable
Nika,
Personalment he contabilitzat Unes 250.000 persones.
molt aviat organitzarem una quedada que es dirà.
Fòrum de les civilitzacions per a la integració i diversificació de Frikis, políglotes, Alcaldes Intel•lectuals, Integristes, ideòlegs,
radicals, Espanyolistes, lliberals, marginats, polis, monges, feministes i capellans.
Serà molt animada ja ho veuràs. Hi haurà pallassos, confeti, un grup de musica Rock, globus, Lunis i teleñecos per la Isa.
Ah! I una sardana col.lectiva.
Tothom haurà de portar quelcom, que et sembla una truita de patates o una llonganissa?.
Lloc: Recinte firal el Sucre.
| |
| Re: sobre las personas que llegeixen el forum | 15/06/2009 - 13:04:27 | |
| Nom: ISA
Si puc triar en comptes dels "teleñecos" m'estimo més que vingui "el comandante" així ens donarà la pallisa personalment.De tota manera gràcies per preocuparte per mi !
| |
| Re: sobre las personas que llegeixen el forum | 15/06/2009 - 15:08:32 | |
| Nom: alexia la matesmatica
pues io en conto 20 o 25, tots gent molt maca i tant. Benvinguda
| |
| Re: sobre las personas que llegeixen el forum | 15/06/2009 - 20:11:58 | |
| Nom: comandante Marcos
Si ya sabía yo...., que el amor es una forma desconocida de guerra y que a veces lo que convierte el amor en odio puede ser una pequeña ofensa.
Pues que queréis que os diga a mí los "Puchinelis", me encantan.
| |
| Re: sobre las personas que llegeixen el forum | 16/06/2009 - 06:55:05 | |
| Nom: helboy
pel que firma com marcos, cada cop m'agraden mes els teus comentaris els trobo d'una saviesa extrema i em recorden molt algu que participava abans al forum. No puc afegir res al teu comentari, tota jo hi estic d'acord. Gracies per les teves aportacions, ptons.
| |
| Re: sobre las personas que llegeixen el forum | 16/06/2009 - 11:38:17 | |
| Nom: un
I abraçades...i atxuxons, amic/amiga Hellboy. No t'oblidis dels "atxuxons". Vinga, a millorar-se.
| |
| Re: sobre las personas que llegeixen el forum | 16/06/2009 - 17:16:23 | |
| Nom: un
ep gent del barri! que vol dir tot plegat, és infame.
| |
| Re: sobre las personas que llegeixen el forum | 19/06/2009 - 19:00:34 | |
| Nom: Toni
Ep companys! jo m'apunto a la festa només si tinc la certesa de que es cantarà "l'hora dels adeus"...
Salut.
| |
|
|