TEMA: Pluralitat política, dicatadura (voluntaria) futbolistica
| Pluralitat política, dicatadura (voluntaria) futbolistica | 26/05/2009 - 21:52:20 | |
| Nom: Llibertat d'expressió
Catalunya dins d'Espanya sembla juntament amb el País Basc, un oàsis de pluralitat política. Tenim cinc o sis partits politics amb representació parlamentaria! Alhora a Catalunya (potser es avui mal dia per dir-ho) futbolisticament hi ha una dictadura blaugrana. És curiós que a Espanya (la resta d'ella), hi ha una falta de pluralitat política (només hi ha PSOE i PP a molts llocs) que fa qeu cada vegada s'assemblin més els partits, però al mateix temps hi ha una major diversitat de gustos pels equips de futbol. Si que la majorai son del Madrid i el Barça, però és evident que hi ha més color.
Amb això no vull anar en contra dels gustos de la gent, cadascú és lliure de ser de l'esquip que vulgui, però si que m'agradaria que hi hagués més diversitat amb l'esport català. M'agradaria un Tarragona potent, un Girona a primera, i un Lleida, un Sabadell..
Això des del meu punt de vista enfortiria l'esport català, doncs tinc la sensació que el monopoli sentimental del barça no beneficia.
Hi ha opinions al respecte?
| |
| Re: Pluralitat política, dicatadura (voluntaria) futbolistica | 27/05/2009 - 13:24:27 | |
| Nom: un
Si, n'hi han. I al-lucino, de que t'hagin publicat aquest escrit, tan polítiament incorrecte. I dir que, de la mateixa manera que el Barça és més que un club, Catalunya també és més que un club.
N'hi han molts més. I abans de seguir, voldria deixar clar que soc del barça. Però crec que estaria be que es pogués ser lliurament del que un vulgui, sense que t'acusin de fatxa, de traidor, d'anticatalà, i de no se quantes coses més.
Catalunya (furbolisticament parlant, També) és més que el Barça, senyors. Per molt be que aquest any estiguin fent les coses, que ho estàn fent (no com l'any passat, que les van fer fatal).
Per cert, parlant de dictadures. Avui juguen la gran final de la Champions, Barça i Manchester (per si, a hores d'ara, queda algú que s'en hagi assabentat). Esperem que sigui un gran partit (com ho va ser el Madrid-Barça, per exemple, on els blancs no la van ni olorar). I que guanyi el millor. I si el millor és el Barça, els culers sortiràm pel carrer a cel-lebrar-ho, cridant, saltant, amb les seves banderes, i tocant els claxons, i cridant allò del crackovia: "Copa, Lliga i Champioonnss...oe, oe, oe oeeee"....
I em semblarà perfecte. I ningú els tatxarà de provocadors, ni de fatxes, ni els insultaràn, ni es hi tiraràn rocs als cotxes, com van fer molts a a la matexa plaça de Vic, amb els quatre pobres aficionats d'Espanya, que es van atrevir a cel-lebrar-ho, quan Espanya va guanyar l'Eurocopa, l'estiu passat. Segurament, molts dels mateixos que els van insultar, i tirar petards encesos, i cops de roc, aquest vespre estaràn fent el mateix que ells, amb les seves estelades. Però a aquests, ningú els molestarà, i podràn cel-lebrar-ho tranquilament. Son coses que solen passar.... a les dictadures.
| |
| Re: Pluralitat política, dicatadura (voluntaria) futbolistica | 27/05/2009 - 16:21:52 | |
| Nom: Betona
un confons tocino i velocitad. Les dictaduras no tenen res a veure amb el barça, el laporta va superar una mocio, un proces democratic regulat
| |
| Pluralitat política, dicatadura (voluntaria) futbolistica | 01/06/2009 - 10:55:00 | |
| Nom: Diversitat d'opinió
Jo (l'autor) no confonc res. L'euforia blaugrana em fa reflexionar sobre la poca pluralitat futbolistica que hi ha a Catalunya; del barça per unanimitat. Em sembla que al final s'haurà de donar les gràcies al Madrid i a l'Espanyol per que aporten cert color al debat futbolisitc català. Sinò, tot seria dun color, blaugrana. I això encara que sigui dels teus, no és bo. Personalment m'agradaria que la pluralitat fos amb Girones, Lleides i demés però si no és així que sigui amb qui sigui, però mai un monopoli de la tendencia que sigui. Recolzaré sempre la diversitat i la pluralitat. Mai seguir la massa perquè si.
P.D.: Prefereixo un adversari que raoni a un partidari que no ho faci.
| |
|
|