Fòrum

TEMA: VARIANT DE CALLDETENES

VARIANT DE CALLDETENES24/05/2009 - 22:03:18
Nom: Enric

La proposta de fer una marxa lenta no ha sigut exitosa, pero si el fet que ens hem trobat uns quants veins amb aquesta mateixa inquietud. Ha sortit la proposta de fer una trobada al pas de vianans del costat de Ca la Nena; ja concretarem dia i hora. Desde aquest mateix moment ens mourem per tan que grups com Poble en Marxa hi donin suport o CIU que també estaven interesats. Crec que aquest cop la cosa tindrà més cara i ulls. El que tothom coincideix es que es una vergonya que aquesta carretera encara creui el poble, amb el perill i molesties que aixó comporta. Aquesta setmana mateix demanarem que ens deixin penjar a Ca la Nena un full d'adhesió i suport per fer alguna protesta. Gracies a tots per participar.

Respondre  

Re: VARIANT DE CALLDETENES25/05/2009 - 06:17:20
Nom: stinger

ep gent del barri! no us queixeu tant que la variant es farà per collons i es molt necessaria.

Respondre  

sobre variants25/05/2009 - 11:31:29
Nom: bolet

Sempre he pensat que amb això de demanar les variants hi ha dues visions. Es busca la tranquil·litat, es vol que no hi hagi trànsit a la via principal del poble, etc. però per contrapartida el poble desapareix del mapa i passa a ser un total desconegut. No sé que en deuen pensar els comerciants de Calldetennes de fer que no passi ningú pel carrer principal?.

Jo no crec que sigui tant necessària aquesta variant.

Respondre  

Re: VARIANT DE CALLDETENES25/05/2009 - 13:12:58
Nom: reig

diuen que en la varietat està el gust. Es una opció molt respectabla que els veins vulguin la variant.

Respondre  

Re: VARIANT DE CALLDETENES26/05/2009 - 08:03:40
Nom: Miquel Comerma

I voleu dir que els botiguers del poble viuen actualment de la gent que hi passa? Modestament, crec que Calldetenes ha guanyat en importància aquests darrers anys i no es nodreix de la gent de pas. Té suficient pulmó d'habitants com per subsistitr sense una carretera creuant el poble.

Respondre  

Re: VARIANT DE CALLDETENES27/05/2009 - 10:59:25
Nom: Magda

Jo visc a prop del Suma, pero si tinc que anar amb el cotxet i el carro em fa por. Hi han llocs on la vorera es molt estreta. Si algun dia es peatonal o fan les voreres més amples segur que aniré a les botigues del carrer gran

Respondre  

Re: VARIANT DE CALLDETENES29/05/2009 - 12:24:36
Nom: vei

Doncs jo soc vei de Calldetenes i tinc canalla petita, per això no vaig a comprar a les botigues del poble, ja que quan vaig carregat no em puc cuidar dels nens i no vull que m'els atropellin, per tant, vaig a comprar a Vic!

Si tinguessim la variant tots fariem mes poble.

Respondre  

Re: VARIANT DE CALLDETENES29/05/2009 - 13:41:29
Nom: Anonim (un altre)

Jo tampoc crec que sigui tan necesaria. No li passarem el problema a uns altres? No ens estem carregant el poble i el país amb tant de ciment?
No crec que la solució siguin més carreteres i més cotxes...
Ara que algú em digui ecologista,va...

Salut! i visca Calldetenes!

Respondre  

Re: VARIANT DE CALLDETENES29/05/2009 - 15:13:08
Nom: Atre

No es tracte de passar el problema a ningú. Pero 15.000 vehicles atravessant un poble es un perill. La variant passarà pels camps no per altres cases. Encare es el moment que vegi parar un camió per comprar res a Calldetenes.

Respondre  

Re: VARIANT DE CALLDETENES31/05/2009 - 20:12:03
Nom: voltor

fa anys que els comerciants es van oposar a la variant, ja que ,deien, treuria vida al poble.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: